Thursday 5 December 2013

~Hope she's fine~

bismillahhirrahmanirrahim,
assalamualaikum and very good evening,
how are you?
hope ur fine,
now in malaysia is musim tengkuseven.
so, clouds are always there to hide the sun,
and raining cat and dog,
kuantan dah mula banjir, 
so, back to the topic,
HOPE SHE's FINE
firstly, i hope my mom will fine at home,
secara tiba2 my mom use the whassap and contact me,
she said, kat sana hujan setiap hari, and mak duduk sorang kat rumah,
ishh,
cepat la cuti sem oi,
aku nak balikkkkkkk,
haiyaaa,
tomorrow i got a physics test,
then,
someone that i use to adore, 
she text me, 
asking whether her thumbdrive is still with me or not,
haha, it has been a long time she didn't text me,
and i hope she's fine too,
continuing her good changes,
alhamdulillah,
you look so nice with those hijab,
someone better will love you, i know, 
but never forget me yeah,
we ain't rivals,
yeah we cool.
thats all. bye.

~UTP 10's this weekend, anda semua dijemput hadir untuk memeriahkan lagi suasana, masuk adalah percuma~

3 comments:

  1. Assalamualaikum :) Aku harap mak kau dan yang lain sentiasa dalam keadaan sihat dan selamat. In shaa Allah mereka dalam jagaan Allah. Oh yaa Anas, aku doakan yang terbaik untuk korang berdua :)

    ReplyDelete