Tuesday 11 June 2013

~assignment giler belambak~

okay assalamualaikum,
assginment aku banyak giler kot, 
tapi dalam keadaan sebok tu kan,
x kan la kawan kite mintak tolong share ilmu sket pon kite nak kedekut,
so, ade la sorg kawan hantar kat aku soalan fizik,
2 soalan,
aku jawap soalan yg first tu, okay dpt buat,
tibe soalan kedua tu, mencanak sket, 
buat punye buat, akhirnya dapat jugak,
alhamdulillah,
yg tu xper lagi,
then ni ade sorang wanita solehah ni,
mintak tolong buat soalan algebra, ade dalam 5 soalan,
x kan aku nak tolak kot kan,
aku mmg minat maths, tapi nak kene revise blek la,
so amek mase jugak la untuk aku menyiapkan semua soalan tu..
soalan first and second siap pkul 1.34 am gtu,
soalan third ngn fourt siap pkul 2.45 am gtu lah
soalan last tu baru hantar pagi tadi,
hopefully die paham sepenuhnye la, jalan kire aku kemas jep xd,,
maklumlah nak kasi kat die kan,
bangun tido terus siap assgment die,
hihi, ha ni la aku tunjuk sket soalan2 yg dihantar dan jawapan yg aku hantar blek kat depa,






~aku minta pada Allah cinta, diberikan aku seseorang untuk dibantu,~

No comments:

Post a Comment