Friday 14 June 2013

~alhamdulillah, Allah masih memberi peluang kepadaku~

assalamualaikum,
alhamdulillah, pukul 12.57pm pada 15/6/1995
lahirlah sepasang kembar tak seiras,
anas fadhil bin ridzuan dan
anis fadhilah binti ridzuan
pada hari ini, 
15/6/2013
genab lah 18 tahun kehidupanku di dunia,
alhamdulillah ya Allah, aku masih dapat menghirup udara segar di bumi Mu ini,
syukur ya Allah,
walaupun tiada siapa yg ingat tarikh ini,
biarlah aku shaja yg tahu,
ya, malam tadi aku mmg selesema teruk sgt,
sampaikan hingus dah jadi pekat warna hijau,
aku pun terkejut,
aku mmg nak tidur awal la, 
tapi aku nak jugak tunggu sesape yg nak wish kat aku kan,
tapi org yang akan wish tu mmg hebat lah,
pasai aku dah off kan noty kat FB,
aku nak tengok sape yg betui2 ingat harijadi aku jep,
tetibe, 
org first yg wish kat aku ialah,
azlina > sepupu aku
haha,
terkejut jugak aku, die boleh ingat harijadi aku ek, haha,
then 
anis > kembar aku
die ni mmg la, aku yg kol die, ak nak wish kat die, tapi die wish dulu, haha
then
pagi tadi, 
kakak mira > kakak aku sendiri, antara org yg paling aku syg la
mmg bes ayat die, tersentuh jugak hati aku, maklumlah, aku antara lelaki yg mudah tersentuh hati kan,
then 
hairul bariyah > kawan sekolah rendah yg antara paling rapat la,
haa, die ni mesti ingat pasai die bestfren adik aku,
then
asyikin misnan > kawan sejak skolah rendah jugak
die ni pun aku terkejut jugak, mmg hebat lah, boleh ingat ek,
then
mak > makkkk!!!
mak mungkin terlupa nak wish malam xd kot, pasai ak dah terlepas citer kat mak yg aku selesema nih,
mungkin mak risaw sangat sampai terlupa nak wish kot,
then,
nurul nadiatul syamimi > antara crush aku kat skolah dulu,
haha, die pun boleh ingat, memang terer ah,
ak pnah kasi taw skali jep harijadi aku kat die,
tapi die trus ingat, mmg cool lah sis!
haha, 
then 
zack > kawan dunia akhirat aku kat UPM
ya Allah serius aku x pnah kasi taw die harijadi aku,
die boleh taw jugak, and its too awesome man,
ayat die pun menyentuh hati aku jugak,
haha,
then 
nasrul > kawan baru kat UTP,
kantoi kat die lepas aku citer kat die pasai zack nih,
hahahahaha, btw terima kasih kepade semua yg wish dan doakan aku,
aku taw yg tak wish kat aku tu sbnarnye diorang soakan aku tanpe bagitahu kat aku,
yeah, tu lagi bagus lah frenn,
yg penting ,mase ni aku nak ingat blek tu jep, jasa mak yg telah melahirkan aku,
bertarung bermati matian untuk mengeluarkan sepasang kembar ke dunia,
insyaALlah mak,
anas akan buat yg terbaik kat sini,
anas nak balas balik jasa mak and abah yg dah susah2 selame ni menjaga anas,
*no more play2 kat UTP,
insyaAllah tu jep,
akhir sekali,
Allah selamatkan kamu ANAS !
syukurlah :)

~END OF TODAY: terima kasih mak and abah :) ~

3 comments:

  1. Oh your birthday? And you have a twin?! Best gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ada kembar. Sumpah best gilaaaaaaaaaaaa. Oh and, happy belated birthday. :3 Awat tak naik pun birthday hang dekat wall FB aku? -,-

    Anyway, Happy Belated Birthday again. May Allah grant your wishes and bless you here and hereafter. ;) Good luck for your future tooooo. Oh and good luck, about her. Hehehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. muehehe, thanks sis najlaaaaaaaa, die x wish pon kat aku, mybe die busy sgt kott, aku pun x taw, and aku of kan noty kat FB, so mmg x appear laa, hikhik,

      Delete
  2. oh, im in tears! lol... too emotional (me) hahaha may your upcoming birthday will be the best in your life! MARK THIS,YOU WILL BE HAPPY FOR UPCOMING BIRTHDAY MAN!!!

    and i hope, i can cherish and celebrate your day selama masih hidup. Be bold boy <3

    ReplyDelete