Monday 8 December 2014

~Aku Jatuh Lagi~

assalamualaikum
aku tanya apa khabar semuaaa!
(version lagu joe flizzow) 
harini update la sikit 
pasai lama tak update kan
kesian mak asyik tunggu bila aku nak update ntah 
haha
okay back to topic 
aku jatuh tangga ke? 
kapal terbang ke? 
haaaa
sangat misteri topik ni
so teruskan meneka....


al kisah
pada satu hari tu aku amek gamba utk ragbi touch tu 
then ada la sorang ni kontek aku mintak tolong amekkan gamba utk event netball minggu depan
then rupanya aku bukan berganding dengan dia nanti 
tapi dengan orang lain
namanya cik D (bukan nama sebenar) 
perkenalan dengan cik D sangat special 
bermula dengan dia nak pinjam dslr aku pasai katanya dslr dia kena fungus
then aku pun buatlah date utk pass dslr tu
start daripada jumpa tu
okay, ehem ehem
dia rupa macam biasa2 tak hot sgt tapi sangat menenangkan la muka dia
aku pass je la cam biasa cam tu
takde mende pun yg special 
aku shoot petang, dia shoot pagi 
so kami tak terjumpa pun sepanjang hari event tu

then citernye mula harini
dia nak amek gambar yang dah shoot tu untuk kasi kat PnP la
dia ajak dinner skali
n dia belanja 
kat dominos (jangan risau, dia bawak kawan , ada laki n ada girls) 
hehe untung je rase
sambil2 sembang tu aku perasan
dia macam ada banyak minat sama la ngn aku
dia ni suka travel n photography skit
so macam2 la aku tanya pasai travelling
walaupun mende boleh google je actually
tapi nak jadikan topik bersembang punya pasai kan
haahahaaha
dia friendly la aku boleh cakap
even budak RM, n bekas Maahad, takdela anti social sangat
hehe
dahla berdarah kelate gitu
kuning2 langsat mukanya ,

so citernyee,
adakah aku jatuh sekali lagi? 
adakah aku jatuh cinta lagi? 
hahahaha
even dia lagi tua setahun
usia bukan penghalang
takde apa pun actually, aku baru kenal dia dalam 3 hari,
juz nak cakap dia ni baik ah
boleh plak belanja pizza 
bukan aku sorang
tapi 6 orang including me 
pak ramai kan 
tu la 
aku harap kami akan still contact walaupun dia batch jan
maklumla batch jan hanya bertembung dengan batch may pada bulan may sampai september je 
soooo
that's all
ada jodoh tak kemana

*kalau ada rezeki aku update lagi pasai dia, hehu 



~END OF TODAY: sup cendawan sangat sedap dimakan dengan roti mentega ( buat cicah )  

No comments:

Post a Comment