Friday 8 February 2013

~ENginEer GonNa Fix THe VegGie!~

today, 8 februari 2013...WELCOME TO UNIT SAYURAN dude!

awok,izwan,anas,flat,top,stad
bergaye bersame senjata masing2

okay, firstly kitorang ade sket taklimat, then dibahgikan kepada 3 group, ramai yg tukar2 group tanpa disedari...hehehe


bro ni tnga kasi taklimat sket

and start with keterujaan kitorang yang melampau terhadap teknologi pertanian, the TRAKTOR!
nice emotion zack!
awook teruja

memang teruja,btw bro ni bawak deorang ke neraka UPM betoi ke? tnye la si ACAP tu

nak amek weapon2 dulu, baru la nampak nak bercucuk tanam
perlukah kami berjalan seperti geng ONe Direction ni?

zack: kite memang kene jalan sebaris ke?

ANAS: ehh, ade orang stalk kite dari blakang laa...

ACAP: cover2 sket, tarik nafas dalam2 guys!

HaiKal: lalala harini aku terlebih makan steroid, cergas macam anak kudA

Faris: owh patutla ko cergas sangat ni...nanti mintak sket boleh?

terbaik la posing

bermulalah kerja2 bercucuk tanam, kantoi la ramai yang tak pernah pegang cangkul sebelum ni...hehe..generasi sekarang ni pandai pakai smartphone jep kan, pasai tumbuhan juz PLant VS ZomBie jep yang deporang taw

Haikal: ko pernah pegang cangkul?

ACaP: tak pernah, ni pun first time aku pegang ni

Nadiah: same lah kite, aku tak taw plak ade cangkul kat Msia ni

SAPE NI: heh bukan tu orang guna nak menyapu daun kering ke?

hai jagung

cuba kira jari saya ade berape? haa, cukup lima kan?

petani of the week: ACAP and AWOOK

zack: besar tak bicep ak ni, haha, jagung ni mesti besar macam ni nanti


Haikal: dahage la, telan jep la cili ni, bleh hilang dahage kot

Syafwan: ermm, betul, nak try jugak la

XY: ermm, salah teori deporang ni

JIAH: ade camera!


anas: acap ko hensem la

ACAP: eh, aku memang hensem pun baru taw ke?

FLAT: no way, ak lagi comel la, tengok pipi ak ni, kembung kan?


SYAfie: hai camera!

FAris: eh, nak dua gambar boleh?

JAM: senyum itu sedekah, manyak pahala maa...


haha, hari ni sangat penat sampai saya tertinggal bas tertidur kat surau terminal, terima kasih kepada pihak UPM yang kasi saya penat sangat ni, haha

~END OF TODAY. makan lah sayur banyak sket, zai cakap kalau banyak fiber, senang kite berJAMBAN.~









3 comments: